GIGANTIUM | Fredag 10., lørdag 11. og søndag 12. januar 2020

Markedsføring

Markedsføring

Vi markedsfører messen således, at hele Nordjylland får at vide, hvad de kan forvente sig af CAMPING 2020.

Ét er at sammensætte det rette mix af udstillere på en messe som CAMPING 2020. Et andet er, at alle der investerer tid og penge i messedeltagelsen har krav på, at vi som arrangør får udbredt kendskabet til arrangementet til målgrupperne - den del lægger vi stor vægt på i AKKC!

Vi bruger hele mediepaletten:

  • Omfattende web-annoncering - inkl. akkc.dk og campingmesse.dk
  • De sociale medier
  • Annoncering i alle relevante printmedier - dagblade som lokalaviser
  • TV-spots på regionale kanaler
  • Omfattende outdoor-eksponering bl.a. på 25 m2 TV-skærm på AKKC's facade og 25 m2 banner mod en af DK's mest befærdede bygader, Aalborgs Vesterbro
  • Online udstilleroversigt der kan ses på campingmesse.dk fra ca. 14 dage inden messen
  • Intensiv annoncering i regionale og lokale medier med hovedvægten på cirka 30 nordjyske lokalaviser / distriktsblade, Nordjyske Stiftstidende og Morgenavisen Jyllands-Posten (inklusive mediernes web-sites).
  • Flyers og plakater stilles gratis til rådighed til udstillerne.
  • Fordelstilbud til læserne af campingmagasiner, medlemsblade, lokalaviser og dagblade.

Har I nye og supplerende idéer til markedsføringsindslag hører vi gerne fra jer.


Pressemeddelelser

AKKC's presseafdeling er kendt for at have stor gennemslagskraft i forhold til mediernes redaktioner. Bl.a. fordi vi står for en høj grad af troværdighed og professionalisme. Dermed forventes det, at campingmessen igen vil få god plads på mediernes redaktionelle platforme.

Har I en god historie - produktnyhed eller andet, som I vil dele med pressen, så hører vi gerne fra jer.